pátek 5. října 2012

Krabičková dieta Plzeň - 1.týden v říjnu a podzimní deprese

23.9 nám začal podzim. Počasí si je nevyzpytatelné a v podstatě si dělá co chce, což mě osobně trochu štve. Každopádně se snažím užít si poslední sluneční paprsky - léto mi bude opravdu chybět. Já osobně totiž podzim moc nemusím. Možná takový ten barevný a romantický by se mi líbil, ale mám pocit, že tohle můžeme vidět jen ve filmech. U mě je podzim sychravý, bláto, déšť, rýma - jednoduše nijak se v tom nevyžívám. Jsem vyloženě letní tip.


Míváte podzimní deprese? Stravujete se na podzim a během zimy jinak? Nutí vás to přejídat?

Ještě minulý rok bych mohla s klidem na všechny otázky odpovědět ANO! Přiznám se, jak klesá teplota na teploměrů dolů, zásadně měním jídelníček i množství spořádaného jídla. Nebylo problém spořádat u televize čokoládu, brambůrky a pak si ještě udělat obložený chleba, jen tak na posezení. Letos mě však zachrání krabičková dieta Plzeň! Věřím, že podzim i zimu společně zvládneme. :-)) Navíc se těším z toho, že budu mít mnohem víc energie. Což pociťuju i dýl, jenže ten podzim a zima bývají mnohem náročnější, tak uvidíme!:-))


Krabičková dieta Plzeň - 1.týden v říjnu

První říjnový týden - tedy jídelníček najdete v pěkné přehledné tabulce na stránkách www.fit-strava.cz, proto Vám posílám přímo odkazy, abyste si to mohli hezky prohlédnout. Jistě Vás budou zajímat i kalorické hodnoty. Každý den by měl  a taky je můj příjem 5000 Kj.



Žádné komentáře:

Okomentovat