pondělí 15. října 2012

Pražáci pozor, chcete zdarma do fitka? Krabičková dieta Plzeň ví jak na to!:-)

Zdravím. :)

Dnešní článek bude taková malinká reklama, i když neplacená a dobrovolná. :-) Pouze si myslím, že je fajn upozorňovat na zajímavé a výhodné akce a navíc, když je to prospěšné a ZDARMA!

Jak jistě víte, moje krabičková dieta Plzeň - je od firmy Fit-Strava, na kterou tady často posílám odkazy - teď hlavně kvůli jídelníčkům. A jelikož jejich stránky navštěvuji téměř každý den, všimla jsem si poměrně dost výhodné akce...ale bohužel jen pro pražáky!:-)

O co jde?
Jak jsem pochopila, krabičková dieta Plzeň vozí svoje dietní programy v krabičkách i do Prahy, konkrétně do Fitness centra, které se jmenuje FaceCzech Fitness. Pokud si tedy krabičkovou dietu objednáte s tím, že se ji budete vyzvedávat v tomto fitku, dostanete měsíční pernamentku v hodnotě 1299 Kč zdarma!!! A to je podle mě sakraaa výhoda! Trochu lituji, že nejsem z Prahy.:-)

Koho by akce zajímala, info najde tady na tomto odkazu:
http://www.fit-strava.cz/mesicni-permanentka-zdarma.htm

Nechci svoji dietu nějak přechvalovat, ale myslím si, že je perfektní, že pořádají tyhle akci. Lidi chtějí žít zdravě, změnit stravování, zhubnout - pořídí si krabičkovou dietu a k tomu dostanu tu pernamentku na celý měsíc zdarma, takže celý proces je doplněný o pohyb, což je podle mého názoru hooodně efektivní. I já bych tohle potřebovala, jenže nemám na cvičení tolik času. :( Nevadí, já hubnu i tak, a myslím, že můj sen, tedy těch 60kg zvládnu! Co myslíte vy?:-)

Jinak dřív jsem komentovala svůj jídelníček, hodně lidí mi řeklo, že je to možná zbytečné. Že stejně píšu jak to bylo dobré, mňam atd... což není tolik přínosná informace. Proto se snažím jídelníček jen stručně zmínit a věnovat se spíše jiným věcem ohledně hubnutí. :-)

No a abych na ten jídelníček nezapomněla - tady ho máte. :-)

http://www.fit-strava.cz/jidelnicek/damy-hubnuti/jidelnicek-damy-hubnuti-tyden-2410-2910/


Žádné komentáře:

Okomentovat