pátek 28. září 2012

KRABIČKOVÁ DIETA POKRAČUJE:-)

Moji milý čtenáři,

doufám, že mě stále ještě někdo čte. Pokud ano, přihlašte se! :-) Vím, že nejsem tolik akční, příspěvky však budu přidávat 1x, max 2x týdně. Myslím, že to pro Vás bude lepší. Vždycky si zrekapitulujeme týdenní jídelníček a podobně.

Vyhovuje Vám to? Nebo byste raději měli jídelníček na každý den? Co by Vás ještě zajímalo? Ozvěte se! Třeba klidně dole do komentářů nebo na můj mail dietakrabickova@gmail.com 

Jinak jak už jsem psala minule, v krabičkové dietě stále pokračuju, už jsem si na ni tolik zvykla, najela si na ten režim, že si teď ani nedokážu představit, že bych se vrátila k tomu šílenství, na kterém jsem fungovala dřív - noční přejídaní a podobně...však to možná taky znáte. :-))

Pro nováčky připomínám, že moje původní váha byla 74kg a mým cílem je 60kg. Takovou menší rekapitulaci najdete o příspěvek níž a nebo pro lenochy přímo  ZDE !

Tam se také dozvíte, že moje krabičková dieta je od Fit-Stravy - klik a navštívíte jejich web. :-)

A který dietní program odebírám já? Ten nejvýhodnější! :-)

Pojďme se blíže podívat na program, který jsem měla minulý měsíc a vybrala jsem si ho i teď.
Jedná se o Měsíční program SE SOBOTAMI - 24.dní programu Dámy Hubnutí + rozvoz zdarma. - celkový příjem 5000kj.
Navíc zde probíhá slevová akce, původně stál jeden den 299Kč a nyní krásných 279Kč, což si myslím, že se rozhodně oplatí, jelikož se to projeví na celkové ceně za měsíc!:-) 

Já jsem tedy spokojená. :-)

Jídelníček na týden najdete tady: 



1 komentář:

  1. Jsem jen anonymní pozorovatel ale myslím si, a pokud mohu i napsat svůj názor, že na blog je nejlepší přispívat častěji. Třeba tento článek dlouho nepřicházel, někdo by si mohl myslet, že už jsi to zde zabalila :) Přeju i nadále hodně štěstí v hubnutí ;)

    OdpovědětVymazat