středa 24. října 2012

Krabičková dieta Plzeň - Poslední říjnový týden

Krabičková dieta Plzeň - jídelníček na tento týden

Dnes jen velmi krátce, píšu Vám totiž z práce. Hned na začátek si tedy dáme jídelníček na tento týden. Jelikož jsem se rozhodla, že je praktičtější (pro mě a určitě i pro Vás) posílat odkaz přímo na stránky, budu v tom tom pokračovat.
Takže krabičková dieta a její jídelníček na tento týden najdete TADY

Jen tak mimochodem, v pondělí bylo k večeři uzené tofu na zeleninovém salátku. Docela mi to chutnalo a napadlo mě, že bych se ráda zeptala i Vás. Jedli jste už někdy tofu? Patří do Vašeho běžného jídelníčku? Chutná Vám? Doporučíte nějaké nápady na přípravu?:-) 

Jinak plánuji, že na začátku listopadu pro Vás udělám opět rekapitulaci jak pokračuje moje krabičková dieta, především se mrkneme tedy na moji váhu. :-) Takže budou další výsledky! :-) 







Žádné komentáře:

Okomentovat