středa 5. září 2012

Krabičková dieta Plzeň - Poslední týden - pátek a sobota

HUBNUTÍ ZDAR!

V dnešním článku se v rychlosti mrkneme na to, jak moje krabičková dieta finišovala. Pomalu pro Vás totiž už připravuji závěrečné psaní, ve kterém se pokusím tak nějak všechno shrnout, zhodnotit, řekneme si fakta a tak. :-)
Pojďme tedy na pátek a sobotu.


Krabičková dieta jídelníček - pátek

Snídaně : obložené pečivo máslem a šunkou + paprika
Svačina :  ovocný salát s bílým jogurtem
Oběd : kuřecí čína s rýží
Svačina : sýrový mix se salátovou okurkou
Večeře :  zeleninový salát s restovaným šmakounem

Krabičková dieta jídelníček - sobota

Snídaně : míchané sypané musli s jogurtem
Svačina :  celé ovoce
Oběd : hovězí gulášek s pohankou
Svačina : ovocný jogurt
Večeře kuřecí řízek na bylinkách se šťouchaným bramborem

Krabičková dieta recenze 

V pátek jsem měla trochu bobky, že nebudu stíhat časově. Naštěstí všechno dopadlo dobře, tak jak má. Ani nevím, jestli jsem někde v předchozích článcích zmiňovala časy, kdy by se krabičky měly jíst. Proto je sem napíšu novu. V komentářích dokonce na toto téma padla i otázka, proto věřím, že tohle bude zajímat víc lidí. Jinak ještě k tomu pátku, vím, že Vás nebaví číst jak mi všechno chutnalo a podobně. Proto vyzdvihnu jen oběd - kuřecí čínu s rýží, ta byla super a pak šmakouna. Šmakoun je totiž objev, který mě nepřestane bavit. :-) Co se týče soboty, to jsem si vychutnávala. Byl to můj poslední den a krabičková dieta končí... nejvíc skvělá byla večeře - kuřecí řízeček na bylinkách se šťouchanýma bramborama. Mňam!:)

Krabičková dieta Plzeň - v kolik hodin by se měla jíst?

 Snídaně - 07:00 – 09:00
 Svačina - 09:00 – 11:00
 Oběd - 12:00 – 14:00
 Svačina - 15:00 – 17:00
 Večeře - 18:00 – 20:00

Toto je doporučený čas, který je uveden v příbalovém letáku. Konkrétně já se pohybuji zhruba v těchto časech.

Snídaně - 7:30
Svačina - 10:00
Oběd - 13:00
Svačina - 16:00
Večeře: 19:30

Žádné komentáře:

Okomentovat